Vilken chock!

Kom hem till mor och far för att vara lillasystervakt åt Soya och vad  är det jag ser, JULPYNT?! Det är såååå fiiiint i huset med allt detta röda och guldiga, man känner sig som ett litet barn när denna årliga seans börjar på nytt.


Jag jobbade som sagt i helgen åt Sebbe som är i STHLM och det är något jag i en lång tid kommer att ångra. Igår var den värsta dagen jag någonsin har jobbat. Tvätten gick sönder, ena kassan gick sönder, toaletten gick sönder, det var något grönjävulskt med folk och jag var praktiskt taget ensam  4,5h i kassan, med alla dessa människor.
När jag kom hem till Linus strax efter 21 så möts jag av ett underbart sken i hans rum. Han hade tänt ljus, fixat eget vitlöksbröd (jag luktar inte gott i munnen idag) och en flaska vin. Kan ni förstå något så jävla gulligt?!
Han tyckte att jag behövde slappna av efter en sån jobbig dag, och nog steg vinet till huvudet nog. Tjohoo!

Något som får mig att fortsätta stå på benen (förutom Linus och alla som är mig nära i hjärtat) är fan Tom Höglander. Vilken jävla galning! Köper en flygbiljett i fyllan, dagen efter sticker han till Barcelona, hade från början inget boende men kände visst någon som bodde där och helt plötsligt bor dom i en lyxlägenhet i centrala stan. Jävla fan din knasboll, love yah :D

Kommentarer
Postat av: Maricel

Meen, så jävla gulligt gjort! :D

2008-11-24 @ 13:04:14
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: Mpah

Tompi, en legend redan!

2008-11-24 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0