Och plötsligt föll allting på plats..

Jag sitter här med en kopp kaffe i handen, pappa har fixat en brasa och vi fick även en liten bullbit till kaffet. Det är någon märkligt sci-fi-serie på kanal 6 och det är nog det sista jag skulle välja att kolla på just nu. Men för ni som vet/inte vet så är det så att min pappa älskar allting som har med rymdfarkostar att göra + framtiden. Hade han kunnat så skulle han vilja vara en kapten på en rymdfärja MEN det kommer ju aldrig hända, inte i min livstid iaf.


Allting föll plötsligt på plats, iaf för denna dagen. Jag har jobbat idag, fötterna värker, jag börjar känna mig förkyld men helt från ingenstans, som en ängel, så hoppade Soya upp i soffan, satte sig kloss med mig och har nu suttit såhär i ca 15min. Det var som att hon kände att jag behövde någon att luta mig mot. Soya är ingen "kärleksfull" hund, hon kommer när hon själv vill och gillar inte att man gosar med henne allt för mycket. Men nu föll allting på plats, allting kändes bra.

Ikväll ska jag träffa mollah en sväng. Blir nog inte allt för sent för jag ska jobba imorgon med.

Hoppas alla får en fin helg, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0