Leverpastej och saltgurka.

Det är gott på hårdbrömackor det.


Oj vad tiden går fort, och oj vad ledsen jag blev idag på min chef. Jag fick höra via en liten fågel att två st (de som anställdes ett år efter mig) ska få jobba idag, men mig har de inte ringt och frågat. Jag blev verkligen skitbesviken, för det första har jag inte gjort något taskigt eller dumt, jag har ju till och med tagit på mig julafton. Men tydligen så är ju något fel.


Nåja, igår träffade jag Michal och han och malin passar som handen i handsken. Skitsöt är dom tillsammans och det är faktiskt ganska kul att snacka engelska, hoppas han bara förstår vad jag säger (vilket han hitills verkar göra).

Idag har jag inga planer, måste nog fixa på mitt rum iaf, det ser ut som fan och det är ju snart dags för flytt.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Märy

Åh saltgurka på hårdmackor! MUMS FILLIBABBAAAA! :P

2008-11-27 @ 09:56:16
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0