Tom Höglander

Åh, alla mina vänner, Tom Höglander har gjort det igen! Som de flesta visste så hade jag ett litet party här hemma i Lomsjön igår. Jag passar på nu när mamma och pappa är bortresta.

Tompi ville sova hos mig och visst, det går ju bra. Under vissa omständigheter så gick varken jag eller Linus ut, utan vi stannade här hemma. Klockan 05.00 kommer Tom hem och traskar upp på övervåningen för att lägga sig i min säng. Nu klockan halv tolv kommer han ner till undervåningen och berättar att han suttit på MAX efter Harrys och helt plötsligt hade alla försvunnit. Då kan ju alla tänka "jaaa men han tog nog taxi hem till Sofie då i Lomsjön". Meeeeeen, ack så fel ni har. HAN GICK HEM TILLL MIG! Hahhaha

Tom Höglander har gjort det IGEN! :D

Kommentarer
Postat av: Mpah

HAHAHA, Tompi i ett nötskal! :)

2008-03-16 @ 10:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0