Måndag!

Åh, förstår ni vad jag längtar till helgen? Det enda som kan stoppa denna längtan är om det skulle bli dåligt väder. Vilken jävla katastrof!


Nu är Emelie och Helena hemma igen. Det känns konstigt att de är hemma men ändå så himla bra. Man har ju som varit utan deras trynen nu i flera månader men det känns inte som så länge alls. Jaa ni förstår surret.

Ikväll så stänger jag på macken, 7 av 9 arbetsdagar är klara, och på onsdag blir jag ledig hela daaagen!


Jag har sånna jävla problem med att verkligen bestämma mig. Vad fan vill jag göra? Vad fan ska jag göra? Det vore så jävla enkelt om det fanns någon skriven bok över hur jag bör och ska leva, så jag aldrig gör några fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0