"Jag saknar dig"

Vilken jävla tabu. Jag måste vara en utav de mest korkade människor gåendes på detta jordklot. Om något jobbigt händer mig så lyckas jag övertala mig själv att det aldrig hätn, och efter en vecka eller två lyckas jag komma på vad jag har förträngt, så jag blir 10ggr argare än vad jag från början egentligen skulle bli, och det blir 10ggr så stor inverkan på mitt humör och mina känslor.

Denna gång har jag all jävla rätt att vara förbannad. "Jag saknar dig" var visst inte hennes ord, utan dina. Vilken jävla lögn. Vilken jävla dålig ursäkt. Vilken jävla dålig dag det blev på två sekunder.

Jag har gått igenom det en gång och jag vägrar gå igenom samma skit igen. Är det något som inte stämmer så känner jag det fan via luften. Luften vibrerar på ett helt annat sätt och så fort man försöker luska ut vad det är som inte stämmer så ser man i någons ögon eller hör på någons röst när man kommit in på rätt spår. Och vilken jävla tur att jag börjar demonstrera redan nu att jag tycker det är fel och orättvist. Nu jävlar blir det revolution.

PISS DAG, PISS JÄVLA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0