Det pirrar i magen.

Jag vet inte om det pirrar för att det är sommar, eller om det är för att Linus är borta, eller om det  är för att tjejerna snart kommer hem. Jag kan inte sätta fingret på det. Men jag hoppas att pirret är något positivt, för nu snart är vi alla samlade igen.

Jag jobbar rätt mycket nu de kommande 10 dagarna. Sen är jag ledig över midsommar. Det kan inte annat än att bli riktigt jävla bra. För alla är väl med på en hejdundrandes fest?

Och på tal om en hejdundrandes fest så var det en sådan i lördags. Helvete vilket party det blev. Massor med folk i en liten lägenhet och dricka fanns det gott om. Så gott om dricka att jag inte riktigt va så kry på Olearys, eller utomhus, eller på kebab city, eller hemma. Jaa ni kan ju förstå hur min kväll urartade sig. Med huvudet i toaletten. Men inga minnesluckor här inte, jag blandade nog lite häftigt bara.

Om man ska ladda upp bilder, hur får man de till minatyrer som man sedan klickar för att få större? Jag är en datanörd som är okapabel till att lista ut sådana saker.

Han kommer hem på onsdagkväll!!!




Kommentarer
Postat av: blomman

gumman då:) jag är en datanörd och jag vet hur du gör. Du gör på samma vis som när du ska lägga upp en bild. Trycker på knappen och väljer en bild som du ska lägga upp, sedan nedanför eller uppe i högra hörnet får du välja om du ska infoga bilden som en miniatyr eller full bild:) Ses på lördag:)

2008-06-10 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0