As he faced the sun he cast no shadow

Goddag på alla som har lika vackert vinterväder denna söndagen, precis som jag har. Under gårdagen fick Moder Jord för sig att öppna sina armar och kasta ut all snö hon sparat på de senaste veckorna, lägga snön vackert över träd och mark och låtit solen titta fram. Välkommen solen!

Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Det har varit en crazy nyårsafton, crazy helger och crazy mycket jobb. Min kära chef Fia är hemma med sin sötunge under januari månad (säkert kommande månader också) så jag får jobba som en heltidare, om kanske inte lite mer än det också. Kommande vecka gör så att mina inälvor vill kapitulera och rulla ihop sig till en liten klump och försvinna ur intet. Så jobbigt känns denna vecka.

Idag är min sista lediga dag innan mördarveckan, och jag ska bara NJUTA! Kan jag få göra det? Njuta? Njuta utan ett enda tjaffs, inte ett enda nej eller ett enda njaaa. Kanske jag kan få fiska lite? Gå ut och gå med Soya? Ligga och mysa i sängen och kolla på en bra film? Kanske äta ute? Gå i mjukisbyxor och en skabbig tshirt? Borsta till håret och dölja mitt vilda hår med en mössa? Påtal om hår så har jag klippt mig gott folk, lugg blev det också. Jag ser ut som ett troll!

Det är precis en SÅN dag jag vill ha, låt mig för gudsskull.

Jag vet inte vad som händer, men precis som jag sagt innan, jag har inte bråttom. Vi får låta tiden visa vart allting leder.



You thought you knew it all
but let me tell you
you´re not the only one by far
let´s knock down all the walls
you better believe it
´cause now you know it´s true

life will smile for you - it´s true
i wouldn´t lie for you

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha, ar den nya frillan fran tro? Det tror jag;) Se till att dina mordarveckor ar slut nar jag kommer hem for da ska vi umgas!;) Love yah!

2008-01-13 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0