Nattliga funderingar.

Åh du arma värld. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?

Bloggar, historier, bilder och händelser. Så mycket händer i mina vänners liv och det enda man får ta del av är några rader eller bilder för att leva sig in i deras vardag. Så tråkigt allting blev. Så många gamla minnen som man är rädd ska förtvina. The gang är ju dock alltid the gang. Men jag önskar att man kunde få tummen ur röven och vara en liten större del utav det bara. Jag lägger många tankar och funderingar på er, men grejen är att jag inte delar dom med er. Haha, så slamsigt det blev.

Snart är det valborgsmässoafton (grattis på namnsdagen Farmor, om du nu skulle kunna läsa det här. Du är ju faktiskt död). Jag jobbar på torsdag så det blir nog rätt lugnt för mig ändå, det är synd för jag jobbar rätt mycket hädanefter. Idag fick jag dock sommarschemat och det ser lovande ut mina vänner. Jag är ledig under gatufesten, TJOHEJ! Jag hoppas bara att alla andra också kan åka, annars ger det ju inte så mycket att vara ledig.


Miss you all, and love you all. När kommer ni hem egentligen?

Kommentarer
Postat av: Mpah

Snuttan! Jag kommer hem runt den 8:e juni! Då ska vi ha reunion med tha gang, och där med basta.

2008-04-29 @ 12:17:44
Postat av: helena

Jag saknar dig raring! Jag kommer hem den 14:e eller 15:e juni! Då blir det livat:) Jag är också ledig gatufesten, tjoooho!;)

2008-04-30 @ 13:37:59
Postat av: Malin

Saknar dig ocksa raring! Jag kommer hem den 17onde juni, pa ett ungefar! DA ar det reunion!

2008-05-01 @ 11:48:21
URL: http://malinsjoblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0