Crazy

Dessa två senaste helgerna har varit crazy. Som sagt, förra helgen så drog vi upp till Umeå och festade festen. Mer än ös blev det och när vi kom hem till Tomas igen efter Corona så minns jag inte särskilt mycket. Förutom "do you want to hear the most enoying sound in the world? EEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH".
Kebbe skrek det ca 40ggr och till slut började jag också. Jag tror INTE att grannarna var glada.
På morgonen vaknade jag med tuggummi på tshirten och sängen. Tomas som låg på sin "nya" säng nedanför mig vaknade också upp med tuggummi på sig.. jag vet inte hur det gick till men jag tar på mig skulden, jag kanske spottade på honom under natten. Jag träffade David också, dangerous Dave så att säga, och det var mer än för länge sedan. Vi kom fram till att vi inte hade setts på 9 månader och 21 dagar. Haha, men vem räknar?

I fredags så firade vi Bobby och Robert som fyllde 23 respektive 22 år. Grattis till er!
Under förfesten så lekte vi lekar och surrade på som vanligt. Eftersom jag var den enda tjejen så blev det rätt mycket snack om jaa, just det, tjejer. Jag har börjat tänka på annat när jag hör orden, röv, bröst, fitta, suga, svälja osv så det går faktiskt ganska bra.

Nästa helg så TROR jag att det är fest igen. Christoffer ska (förhoppningsvis) ha sin efterlängtade inflyttningsfest och jag ska se till att det är ordning och reda. Inge snuskande i sovalkoven och inget spyande i köket. Det är bra ordning och reda det.

Jag måste ju även säga grattis till Emmeli Öhga Öhgren som vann den superviktiga matchen idag. HURRAHURRAHURRAAAA! Grattis till 1:an, nu börjar skiten?
Och även grattis till Stina Stinki Sångberg. Ja må hon leeeeva!

Inatt drömde jag nog världens jobbigaste dröm, och än om jag vaknade upp ur den så började jag drömma samma sak igen när jag somnat om. Jag kan verkligen inte komma över dig, än hur mycket jag försöker och tro mig, jag försöker verkligen för bådas skull.

Det var kul att se dig idag Malin. Även fast det var flera månader senast så känns det som du inte varit borta särskilt länge. Jag är glad att du har det bra där borta, och för fan, res till Indien och gör en egypten-dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0