Det är så mycket jag vill göra..

HEJ ALLIHOPA!
Nu var det längesen igen som jag skrev. Denna gången har jag ingen ursäkt, har inte tänkt på det bara.

Vad här hänt sen senast? Jo, i tisdags så åkte jag och tom upp till Umeå och festade festen. Trevligt folk, trevlig miljö, trevlig natt. Jo man tackar! Jag sa även adjö till Umeå-Robin som flyttar till Åre. Jag ska komma och hälsa på, det kan du hoppa upp och fethajja. Jag kommer ta Martin B på vägen när jag ändå är i farten mot den sidan av landet. Jag vill ju inte att det ska gå ytterligare 2 år innan vi ses igen, eller hur?

Jag jobbar ganska så mycket nu också. Får mest ta dåliga pass men en och en annan 13:00-20:00 har jag lyckats få till. Det klirrar skönt i kistan ska jag säga er, ialla fall när lönen kommer.

Mina planer framöver är att ta min feta rumpa neröver till Jönköping/skövde/STHLM och hälsa på mina fina flickor som jag saknar såååååååå mycket. Det känns så märkligt att leva vidare här uppe utan er, det känns som att jag sitter och väntar på er på varje fest jag befinner mig på men ni kommer ändå aldrig. Ingen fest är sig lik sen gänget regerade i stan.

Oj, nu insåg jag hur mycket klockan är och jag börjar om 55min, har inte ens ätit ännu!

I love you, i miss you! - till vännerna från pååpy


Kommentarer
Postat av: Helena

Och jag saknar dig och älskar dig!

2007-10-14 @ 19:31:02
Postat av: Malin

Jag kænner mig lite utelæmnad, alla vænner ær faktiskt inte dær nere i sødra sverige. Men jag antar och hoppas att jag ær inræknad! Hursomhelst så saknar och ælskar jag dig också!

2007-10-14 @ 19:40:10
URL: http://malinsjoblom.blogg.se
Postat av: Mpah

Älskar dig och saknar dig och vill bara att du, jag, vi, alla andra ska ses snart!

2007-10-15 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0