En blogg är nu född.

Eftersom alla mina vänner och alla som jag känner tillbringar mycket tid vid denna blogg.se, så kände jag att jag också måste uppdatera min Internet-värld. Lunarstorms blogg kanske inte funkar så länge till?

Nå väl, här sitter jag i min ensamhet i Malmö eftersom Johan åkt iväg med jobbet. Ikväll ska jag laga middag åt Stinki. Potatisgratäng, kyckling filéer och vitt vin. Det låter väl som en trevlig onsdagkväll?

Jag måste säga att vädret kunde få vara snäppet bättre än vad det är nu. Jag har hört att i Ö-vik så har det varit en superduperhelg med sol och värme. Varför kan inte denna sol och värme sprida sig över hela landet? Snåljudar!

Det känns som tiderna börjar bli annorlunda. Människor rör på sig allt mer i landet, finner nya stigar och berg att bestiga. Hur ska jag hinna ikapp alla egentligen? Ni kan väl vänta på mig i något skogsbryn så joinar jag er i eran färd mot livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0