Midsommarafton.

Ja, nu var denna dag avvärkad och jag måste påstå att när man är inställd på att jobba, så känns denna dag som precis vilken dag som helst. Helt meningslös.

Dagen började med att jag steg upp vid 11, duschade av mig alla nattens tårar och skrubbade ansiktet rent. Kändes som om jag skrubbade bort halva ansiktet. Började sedan hjälpa mamma med diverse saker, som till exempel göra en tårta. Vid halv 3 kom moster och fästman och åt en buffé utan dess like. Kvart över 18:00 åkte jag till jobbet där jag stängde. Åkte sedan till Stina som festade i Järved, snackade snicksnack och skrattade åt diverese kristna människor, han är säkert en bra påg!

Åkte sedan till Christoffer där det var fullt ös medvetslös, och nu överdriver jag inte. Alla verkade på bra humör men hade en viss tendens till att vilja brottas. Jag fick massage av en man med ett annorlunda namn, jag skjutsade hem Robin, Kent och Denny till deras boningar och nu sitter jag här, nyäten och nymätt. Och jag har tänkt på dig, varje sekund utav denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0