Jag har ont i hjärtat.

De senaste fyra dagarna har varit dålig. Jobbade i helgen och mitt hjärta har inte tickat som det ska. Ingenting  har tickat som det ska. Jag är förbannad, ledsen, sur, arg, irriterad, förvirrad och helt knäckt. Jag vill inte att det ska vara så här och jag vet inte hur jag ska förändra det till något annat, något mer positivt.

Glada människor gör mig ännu mer förbannad. Vad fan har de att flina till? Era fula flin gör så att jag får tarmvred.

Och vad fan vill du? När fan blev du kungen på Jorden? Kliv av din påhittade jävla tron och skär av ditt ego.



BAH. Jag är helt enkelt på dåligt humör.


Jag har fortfarande inte fått något internet till Lomsjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0