All I have are pictures of you and broken dreams to hold on to....

Gatufesten var bra, roligt folk, mina vänner och jag. Lite sprit i strupen och regn över huvudet. ROCK N ROLL!

Nu har allvaret börjat igen, jobbar nu tills nästa måndag och sedan är det semester i 2,5 vecka. Kan inte säga något annat än GUUUSIIISCHÖÖNT!


Som vanligt så här under natten så kryper mina tankar in på just dig, som vanligt. Kan bero på att jag undrar vad du gör, har på dig, luktar, äter, pratar med, tittar på, funderar och slutsligen, om jag nån gång under dagen kryper in i dina tankar.

De flesta säger att det är föräldrarna som formar deras barn, men om det är någon som har format mig till den jag är, så är det just du.
_______________________________________________________


Sitting through the memories
Of the times you were with me
Now they seem so very long ago
All the good and bad
All the happy and sad

Made me who I am

I never took for granted that you'd be with me forever
I was always hoping that somehow you'd stay

When you walked away
Something deep inside of me sees
I'm Heartbroken


Everyday's a mystery
Wondering if love will find me
Will I ever open my heart again
Will the pain subside and disappear in the night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0