VVR - Våga Vara Rädd

Det verkar som om jag föredrar att skriva på natten, det är väl då tankarna vimlar som mest och det jag skriver låter någolunda läsbart.. elleeeer?=)

Nu har jag jobbat 3 utav 4 kvällar och jag förbereder mig för fulla muggar på morgondagens bravader. Att stänga på macken, en regning decemberkväll är inte direkt mysigt. Jag gör hellre något mysigare, typ film, vänner och pippi. I helgen så har alla mina vänner haft superkul, superbra, supermysigt och superhäftigt. Allt sånt som jag också ville göra, med DOM. Men neeejneej, stackars sofie står och kränger burgare. Nästa gång ska jag säga att de innehåller 2% flensost, det ska jag göra.

Jag vet inte vad som hände men under några minuter så stod världen och tiden still. Och helt ärligt så hade jag gärnat varit i det tillståndet lite längre. VVR!

Kommentarer
Postat av: Öhga här igen

Vi tar igen den här helgen en annan gång;)

2007-12-09 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0