God Jul!

Hej alla fantastiska människor där ute, och även de mindre fantastiska.. och även de som inte är fantastisk över huvudtaget. Jag skickar er ändå en riklig jul med massor av godsaker, det är ni värda.

Jag sitter här efter en arbetsdag (stängning) och lyssnar på the smashing pumpkins. Jag måste medge att jag är ganska nöjd nu, inte nöjd på det sätter ni tror utan mer på det "lessa" nöjdet. Jaa, ni förstår vad jag menar.

De kommande veckorna är fyllda med tårar, skratt och en jävla massa festande, bara med folk som jag älskar och avgudar. Jag kanske säger det för sällan, och är dålig på att höra av mig. Men ni ska veta att utan er så vore det ingen Sofie, ni förgyller min vardag. Jag måste även säga att ni förgyller mina drömmar. Två dagar i rad så har jag drömt om alla mina govänner som kommer hem om några dagar. Alla minnen och känslor börjar krypa sig fram i min kropp och jag njuuuter utav känslan. Snart är ni hemma och snart så kommer vi alla vara samlade, med nya vänner och gamla. Juldagen och speciellt NYÅRSAFTON kommer bli för bra för att vara sann.

På julafton jobbar jag mellan 13-20 men det gör mig inte så mycket. Jag hinner ju ändå med lite julkänsla både innan och efter. Vissa utav grabbarna funderar på att supa, jag kanske får för mig att kika förbi en sväng, men först måste jag ju få i mig lite julskinka, det kan ju min feta kropp behöva.

Love and light! GOOOOD JUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0