FULLrulle såhär i juletid..

Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är... Det är precis så jag känner nu. Julestund är sprit i mun, så bör man kalla denna förbannade vecka med gosaker, julklappar och sponken.


Julafton slutade med alldeles för mycket sprit och alldeles för mycket hormonfyllda karlar som började bryta arm med varandra.

Juldagen slutade med en Sofie som satt och halvsov på Sibylla samtidigt som mina vänner surrade med folk runt omkring mig + en man som smekte mina händer? Jag kommer ihåg att det var någon som smekte mina händer, men vem fan var det?

Idag ska jag tillbringa dagen på Statoil medans alla mina fina kompisar tillbringar den 26:e december i Flärke för att min ÄLSKADE Tom Tompii Loveyourcock Höglander fyller de fantastiska 21 idag. Jaa må han leva och jag hoppas att du känner av mig själsligt när jag inte kan vara hos er kroppsligt, jag ska finnas vid din sida ända in i dimman :) Älskar dig Highlander! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0