Jag har de finaste vännerna.

Igår var det mys hos Josefin. Det blev gofika och gotårta, faktiskt den godaste jag ätit på väldigt länge. Att göra egen tårtbotten borde det vara lag på.

Igår började jobbet igen. Efter 2,5 veckas semester så måste jag erkänna att jag är lite ringrostig i lederna. Men jag kommer igen, och ska få alla kunder på fall och tänka "Den där mörkhåriga tjejen på Statoil, det är en redig flicka det". YEAH!

Jag måste bara säga att känslan av att jag har de finaste vännerna har värmt mig idag. Och värme är det sista jag egentligen behöver eftersom det är så förbannat varmt idag. Men ni kanske förstår vad jag menar?

The fellowship is never going to fall apart för fan, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0